POLITYKA <span &nbspPRYWATNOŚCI

Polityka prywatności
Centrum Inwestycyjne – Nieco Więcej sp. z o.o. z siedzibą w Siedlcach, uprzejmie informuje, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO)

Centrum Inwestycyjne – Nieco Więcej sp. z o.o. z siedzibą w 08-110 Siedlce, ul. 11 listopada 21, NIP: 8212681658, KRS 0001001092, REGON 523605511, reprezentowana przez Kamila Mazurczaka – prezesa zarządu.

Stosujemy szereg standardowych metod (opisanych poniżej) w celu utrzymania poufności i bezpieczeństwa informacji przekazanych przez Ciebie. Prosimy jednakże, abyś zauważył, że ochrona ta nie ma zastosowania do informacji, jakie postanawiasz udostępnić publicznie, np. w sieciach społecznościowych lub forach internetowych.

Przechowujemy Twoje informacje w bezpiecznych środowiskach pracy chronionych przed publicznym dostępem. Stosujemy się do obowiązujących powszechnie norm, by chronić dane osobowe.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji powyższych celów, prawidłowego korzystania z Serwisu i uzyskania odpowiedzi na przesłane zapytanie.

Podane przeze Ciebie informacje nie podlegają zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu.

Dane nie będą przekazywane do organizacji międzynarodowych oraz państwa trzeciego.

~ W jaki sposób gromadzimy Twoje dane?
Poprzez stronę internetową, którą odwiedzasz
Gdy wypełniasz formularz rejestracyjny na naszej stronie
Gdy wypełniasz formularz zamieszczony na naszym profilu w serwisie Facebook
Gdy wypełniasz formularz zamieszczony w publikowanych przez nas reklamach
Gdy podajesz nam informacje w rozmowie telefonicznej, za pomocą wiadomości e-mail, sms lub listownie
Z innych źródeł na podstawie udzielonych przez Ciebie zgód lub na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

~ Jakie konkretnie dane gromadzimy?
Imię i nazwisko
Adres zamieszkania
Adres e-mail
Numer telefonu
Dane personalne

~ W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane?
Twoje dane są nam potrzebne do świadczenia naszych usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, podnoszenia jakości oferowanych produktów i usług, wysyłania powiadomień oraz ofert.

~ Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
Weryfikacji Twojej tożsamości oraz obsługi zapytania przesłanego przez udostępniony formularz (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Realizowania złożonego przez Ciebie zlecenia (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Przekazania za Twoją zgodą danych współpracującym Partnerom biznesowym (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
Wypełniania ciążących na nas obowiązków prawnych, np. udzielania odpowiedzi na żądanie organów państwowych (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
Wewnętrznych celów administracyjnych – prowadzenia statystyk, raportowania, badania satysfakcji klientów, zapewnienia bezpieczeństwa informacji (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
Marketingu i promocji produktów oraz usług, które oferujemy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

~ Komu mogą być udostępnione Twoje dane?
Na wstępie musisz wiedzieć, że Twoje dane są udostępniane, tylko i wyłącznie, w zakresie niezbędnym do realizacji naszych celów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub na podstawie stosownym umów, z zachowaniem odpowiednich standardów bezpieczeństwa.
Osobom przez nas upoważnionym – pracownicy Administratora
Podmiotom, którym powierzyliśmy przetwarzanie Twoich danych osobowych na podstawie zawartych umów (podmioty przetwarzające)
Podmiotom, którym jesteśmy zobowiązani udostępniać Twoje dane na podstawie przepisów prawa
Partnerom biznesowym na podstawie zawartych umów (w celu finalizacji zlecenia)
Podmiotom zarządzającym Serwisem, firmom świadczące usługi hostingowe, usługi IT, podmiotom świadczące obsługę informatyczną oprogramowania stosowanego przez Administratora.

~ Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane?
Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane Użytkownika przetwarzane są przez czas korzystania z Serwisu lub prowadzenia korespondencji z Użytkownikiem, natomiast w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora – do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.
Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane przestają być przetwarzane Administratora.

~ Jakie prawa Ci przysługują w związku z ochroną danych osobowych?
Pamiętaj, że w związku z przepisami RODO masz kontrolę nad tym co dzieje się z Twoimi danymi osobowymi. Na podstawie obowiązujących przepisów przysługuje Ci:

prawo dostępu do treści danych (art. 15 RODO)
prawo do sprostowania danych (art. 16 RODO)
prawo do usunięcia danych (art. 17 RODO)
prawo do ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO)
prawo do przenoszenia danych (art. 20 ROD)
prawo do wniesienia sprzeciwu (art. 21 RODO) (w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu)
prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem (art. 7 ust. 3 RODO)
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), o ile uznasz, że przetwarzanie danych osobowych odbywa się z naruszeniem przepisów RODO.
W celu realizacji powyższych uprawnień prosimy o kontakt e-mail na adres Administratora biuro@niecowiecej.pl


Pliki COOKIE

~ Czym jest plik cookie?
Pliki cookies (po polsku ciasteczka) to małe pliki tekstowe, tworzone automatycznie przez przeglądarkę internetową, podczas odwiedzania stron WWW. Informacje zawarte w danym pliku cookie mogą być odczytane wyłącznie przez stronę, z której ten plik pochodzi. Tym samym strona internetowa nie może mieć dostępu do innych plików znajdujących się na komputerze użytkownika.
Dzięki informacjom zawartym w plikach cookies strona „wie”, w jaki sposób z niej korzystasz i może odpowiednio dostosować wyświetlane dla Ciebie treści lub zaoferować Ci pomoc.

~ Dlaczego korzystamy z plików cookies?
Na stronie portalu wykorzystujemy pliki cookies techniczne, analityczne i marketingowe.
Techniczne pliki cookies są niezbędne dla prawidłowego działania portalu. Wykorzystujemy je, aby:
1. zoptymalizować naszą stronę internetową pod kątem urządzeń i przeglądarek, jakie najczęściej wykorzystują osoby ją odwiedzające – dzięki temu Twój komputer, tablet czy telefon wyświetli ją poprawnie i czytelnie
2. zapewnić bezpieczeństwo Twoich transakcji w systemie bankowości internetowej
3. zapamiętać, czy wyraziłeś zgodę na wyświetlanie na stronie internetowej portalu wybranych treści
4. utrzymać Twoją sesję, kiedy odwiedzasz i logujesz się do systemu bankowości internetowej lub korzystasz z innych funkcjonalności portalu.
5. Z analitycznych plików cookies korzystamy po to, aby ulepszyć funkcjonowanie naszej strony internetowej oraz mierzyć, nie identyfikując Twoich danych osobowych, skuteczność podejmowanych przez nas działań marketingowych.
Między innymi, przy wykorzystaniu analitycznych plików cookie, tworzymy zbiorcze statystyki i analizy, które pomagają nam zrozumieć, w jaki sposób wykorzystywany jest nasz serwis. Te działania pozwalają nam na stałe udoskonalanie struktury i zawartości portalu, by w jak największym stopniu odpowiadał on potrzebom naszych obecnych i potencjalnych klientów.
Pliki cookie marketingowe wykorzystywane są w celu dopasowania treści i form reklam, wyświetlanych zarówno na naszych stronach, jak i w sieciach reklamowych naszych partnerów, w tym Google, Gemius, CR+, Onehorizon, Tradedoubler, Tradetracker, GroupM, Appnexus, Facebook, Sales Manago, Bankier, Comperia, Ebroker, LeadMax, McNetwork, Money, TotalMoney, do Twoich potrzeb i upodobań.

~ Jak długo korzystamy z plików cookies?
Wykorzystujemy dwa rodzaje plików cookies:
1. sesyjne – pozostają na Twoim urządzeniu aż do opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej
2. stałe – pozostają na Twoim urządzeniu przez określony czas albo do momentu ich ręcznego usunięcia.

~ Jakie dane zbieramy za pośrednictwem plików cookies?
Za pomocą technologii cookie zbieramy o Tobie jedynie anonimowe dane statystyczne, służące do poprawy wygody korzystania z portalu oraz minimalizacji uciążliwości reklam.
Nie zbieramy żadnych danych pozwalających na Twoją identyfikację. Jedyną informacją o użytkowniku, która jednak bez połączenia z innymi danymi, nie pozwala na jego identyfikację, jest adres IP, z którego łączy się użytkownik.
Twój adres IP może być przekazany także naszym partnerom, w tym Google. Jednak również i w tym przypadku, Twoja identyfikacja w oparciu o tą daną nie jest możliwa.

~ Czy mogę zrezygnować z akceptowania plików cookies?
Przeglądarki internetowe domyślnie dopuszczają przechowywanie plików cookies. Jeśli jednak nie wyrażasz zgody na korzystanie z plików cookie przez stronę internetową portalu, poniżej wskazujemy sposób, w jaki możesz w każdej chwili zmienić ich ustawienia w taki sposób, aby zapobiec zapisywaniu/odczytywaniu się plików cookie podczas Twoich odwiedzin na portalu.

Przypominamy, że brak możliwości zapisywania/odczytywania plików cookies przez stronę internetową portalu może uniemożliwić pełne i poprawne korzystanie z systemu bankowości internetowej.

~ Jak wyłączyć obsługę plików cookies?

W przeglądarce Firefox:
W prawym górnym rogu okna przeglądarki Firefox kliknij Otwórz menu (trzy poziome kreski) i wybierz Opcje.
Następnie wybierz zakładkę Prywatność.
Z menu rozwijanego w sekcji Historia wybierz opcję: Program Firefox: będzie używał ustawień użytkownika.
Zaznacz Akceptuj ciasteczka, by włączyć, odznacz, by wyłączyć obsługę ciasteczek.
Wybierz okres przechowywania ciasteczek:
Przechowuj: aż wygasną – ciasteczko zostanie usunięte po osiągnięciu daty wygaśnięcia, która jest określana przez witrynę wysyłającą ciasteczko.
Przechowuj: do zamknięcia programu Firefox – ciasteczka przechowywane na komputerze będą usuwane przy zamknięciu Firefoxa.
Przechowuj: pytaj za każdym razem – za każdym razem, gdy witryna próbuje wysłać ciasteczko, przeglądarka wyświetli monit z prośbą o podjęcie decyzji w sprawie przechowywania ciasteczka.
Zamknij okno opcji, aby zapisać ustawienia.
Więcej informacji o Ustawieniach przeglądarki Firefox.

W przeglądarce Google Chrome:
W prawy górnym rogu przy pasku adresu przeglądarki Google Chrome wybierz Dostosowywanie i kontrolowanie Google Chrome (trzy poziome linie).
Wybierz Ustawienia.
Zjedź na dół okna i kliknij Pokaż ustawienia zaawansowane…
W sekcji Prywatność kliknij przycisk Ustawienia treści.
W sekcji Pliki cookie możesz zmienić następujące ustawienia plików cookie:
Blokuj próby umieszczania na komputerze danych z witryn
Blokuj pliki cookie i dane z witryn innych firm: zaznacz pole wyboru Ignoruj wyjątki i blokuj tworzenie plików cookies innych firm.
Pamiętaj, że to ustawienie uniemożliwia działanie większości stron, które wymagają zalogowania się.
Więcej informacji o Ustawieniach przeglądarki Google Chrome.

W przeglądarce Internet Explorer 9
W oknie przeglądarki kliknij przycisk Narzędzia, a następnie wybierz Opcje internetowe.
Kliknij kartę Prywatność, a następnie w obszarze Ustawienia przesuń suwak do najwyższego położenia, aby zablokować wszystkie pliki cookies, lub do najniższego położenia, aby zezwolić na wszystkie pliki cookies, a następnie kliknij przycisk OK.
Więcej informacji o Ustawieniach przeglądarki Internet Explorer.

W przeglądarce Safari
Zmiana preferencji plików cookie lub usunięcie tych plików oraz danych witryn w Safari może mieć wpływ na działanie innych programów, np. takich jak Dashboard.
Wybierz polecenie menu Safari > Preferencje, kliknij Prywatność, a następnie wykonaj dowolną z poniższych czynności:
Zmienianie sposobu akceptowania plików cookie i danych witryn: Wybierz jedną z opcji obok etykiety Pliki cookie i dane witryn:
Zawsze blokuj: Safari nie pozwala witrynom, innym podmiotom oraz reklamodawcom na przechowywanie plików cookie oraz innych danych na Twoim Macu. Może to uniemożliwić niektórym witrynom poprawne działanie.
Tylko z bieżącej witryny: Safari przyjmuje pliki cookie oraz dane witryn tylko od aktualnie wyświetlanej witryny. Witryny internetowe często zawierają osadzone elementy pochodzące z innych źródeł. Safari nie pozwala tym innym podmiotom na przechowywanie i dostęp do plików cookie i innych danych.
Z odwiedzonych witryn: Safari przyjmuje pliki cookie oraz dane witryn tylko od tych witryn, które odwiedzasz. Safari używa istniejących plików cookie, aby ustalić, czy dana witryna została już wcześniej przez Ciebie odwiedzona. Zaznaczenie tego pola wyboru pomaga w uniemożliwianiu przechowywania na Macu plików cookie i innych danych witrynom zawierającym osadzone materiały z innych witryn.
Zawsze pozwalaj: Safari pozwala wszystkim witrynom, innym podmiotom oraz reklamodawcom przechowywać pliki cookie oraz inne dane na Twoim Macu.
Więcej informacji na temat zarządzania plikami cookie i danymi witryn w przeglądarce Safari 8 (Yosemite)

W przeglądarce Opera
Ustawienia ciasteczek Ustawienia > Preferencje > Zaawansowane > Ciasteczka
Ustawienia ciasteczek umożliwiają kontrolowanie sposobu obsługi ciasteczek. Domyślnie akceptowane są wszystkie ciasteczka.
W przeglądarce Opera dostępne są następujące opcje:
Akceptuj ciasteczka – wszystkie ciasteczka są przyjmowane (opcja ustawiona domyślnie).
Akceptuj ciasteczka tylko z witryny, którą odwiedzam – wszystkie ciasteczka pochodzące z domen innych, niż odwiedzana domena, są odrzucane.
Nigdy nie akceptuj ciasteczek – wszystkie ciasteczka są odrzucane.